Klachtenregeling Aanhuis-zorg

Klachtenregeling



Medewerkers van Aanhuis-zorg doen er alles aan om u de best mogelijke zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over bijvoorbeeld de bejegening of behandeling binnen onze organisatie. Door dat ons te laten weten, kunnen we samen naar een oplossing zoeken. Ook biedt u ons daarmee de mogelijkheid om onze zorgverlening en service te verbeteren.

Vind u het moeilijk om zelf uw ontevredenheid te bespreken? Vraag dan gerust een familielid of vriend(in) om u daarbij te helpen. Zij kunnen namens u uw zorgen of ongenoegen verwoorden, of uw klacht bij Aanhuis-zorg kenbaar maken.

Bespreek uw onvrede
U kunt uw onvrede het beste rechtstreeks met de desbetreffende medewerker of met de leidinggevende bespreken. Zij zijn zeker bereid het gesprek met u aan te gaan. Zo'n gesprek biedt u de kans om uw onvrede te uiten, en de medewerker of de leidinggevende kan een toelichting geven. Dit is vaak de kortste weg naar de oplossing van een klacht.

Niet opgelost?
Bent u desondanks toch niet tevreden, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Ook als u het moeilijk vindt om het gesprek aan te gaan met de desbetreffende medewerker of de leidinggevende, kunt u zich melden bij de klachtenfunctionaris. Dat kan telefonisch, schriftelijk of per e-mail. Ziet u daarvoor onze klachtenregeling op de website. U kunt ook gebruikmaken van het onderstaande klachtenformulier.

Klachtenformulier

Persoonlijke gegevens

Klacht ingevuld namens naaste

Onderstaande velden hoeft u alleen in te vullen als u dit formulier namens bovenstaande cliënt invult.

Share by: